Vrouwenkamerkoor HERA

De Stichting Muziek in de Mariakerk organiseert een concert op zondag 20 maart 2022

aanvang 15.30 uur in de Mariakerk aan de Brink in Ruinen.

Onder de noemer “Bespiegeling” verzorgt het koor HERA een concert waarin ruimte is voor muziek, ontmoeting, bezinning en bespiegeling. Reflecterend op de bijzondere en soms eenzame  corona-periode en passend bij de ingetogen sfeer van de Passietijd.

Het programma bestaat uit koormuziek  van Scandinavische, Nederlandse en Vlaamse componisten, ondersteund door teksten die Gerrit Schaafsma schreef tijdens de Coronalockdown van 2020-’21.

De 15 geschoolde zangeressen van HERA zijn, onder leiding van dirigent en artistiek leider Raghna Wissink, verantwoordelijk voor de vocale en muzikale kwaliteit van het optreden.

De Mariakerk in Ruinen is open om 15.00 uur, toegangsprijs € 15,00, kinderen tot 18 jaar gratis. Wij vragen u van tevoren te reserveren via e-mail muziekindemariakerk@gmail.com of tel. 0522 452003, op maandag tot en met vrijdag tussen 17 en 18 uur.

poster vrouwenkamerkoor Hera.pdf